آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

بهترین باش!

هارولد کلمپ   

اگر مذهبی از شما انسان معنوی تری می سازد پس آن مذهب برای شما مناسب است، سرنوشت نهایی شما به عنوان روح این است که امروز در زندگیتان بهترینی شوید  که می توانید باشید.   

 

(سر هارولد کلمپ)  

 

برای بازگشت به صفحه اصلی این وبلاگ بر روی این لینک و برای رفتن به موضوعات دیگر بر روی لینکهای پایینی کلیک کنید. 

 

دانلود آلبوم های ناصر عبداللهی
طنز
دل نوشته های گل مینا
همه چیز از همه جا
دست نوشته های گل مینا   

تستهای روانشناسی

 

نظرات 4 + ارسال نظر
فرشته دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام خانوم. من یه آدرس ایمیل یا یه شماره موبایل یا یه تلفن مطمئن می خوام که گوش شنوا باشه و هر چی تو دلم جمع شده بهش بگم ( و البته درکم کنه و نگه علاقه تو از همون علاقه هاییه که همه دخترای هم سن تو دارن پس اینقدر تن ناصر رو تو گور نلرزون با این کارات !) شما سراغ ندارین ؟ بلکه یه کم آروم شم وبلاگ نویسی رو ول کنم ...

sanieh_shomar@yahoo.com

چرا پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:28 ب.ظ http://trance-states.persianblog.ir

برای کوچک تر کردن سایز عکس در منوی Run تایپ کنید mspaint و وقتی نرم افزار باز شد Ctrl + W رو بزنید در صد horizonal و vertical رو کم کنید و عکس رو جای دیگه save کنید ... تا دیگه مجبور نباشید با آبی کمرنگ بسیار ناخوانا بنویسید که تازه اشکال منطقی هم داره چون اصولا معنویت با هدایت فرق میکنه و بدایت و نهایت معنی نداره مگر در علم فیزیک و برای مورچه ها مثلا نهایت یا همون بی نهایت برای مورچه 10 متر و برای گارفیلد 100 متره ولی اگر من از خودم راضی بودم بی نهایتم بی نهایت ریاضی نبود و از لحاظ فلسفی بهش نمیگفتن انتهای بی انتهایی ، من کامل میشدم و مرتبه ام یه چن متری بود . پایان !

محمد چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:42 ب.ظ http://www.iransport.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی دارید موفق باشید.

رامین چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:08 ب.ظ http://www.bose-talaeeeee.blogsky.com/

سلام
وبلاگ زیبایی داری
خوشحال میشم وبلاگ منو ببینی
فقط نظر یادت نره
اگه دوست داری تبادل لینک بکنیم
خوشحال میشم لینک وبلاگمو با اسم ( ورود دخترا ممنوع!) قرار بدی
قرار دادی خبرم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد