آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

دچار سردرگمی ام این روزها...

یه دلتنگی خاصی دارم اینروزا...

عجیب خسته ام و حوصله هیچ کاری رو ندارم...

دلم خیلی گرفته و حوصلم واقعا سر رفته...

خودم دقیقا نمی دونم چی می خوام و چرا ناراحتم...

البته تا حدودیش و می دونم اونم شب بیداریهای تا صبحه و نداشتن کار

الهام دوباره مشغول به کار شد و وقتی می بینم جایی غیر از خونه مشغول کاره خوشحال می شم براش و یه جورایی غبطه هم می خورم...

البته الهام شانسش تو پیدا کردن کار خوبه و مثل من نیست!

البته من خیلی هم مغرورم و واقعا بدم میاد برم جایی و سرم و بندازم پایین و بگم لطفا یه کار به من بدید و اونا هم با کلی ادا و اطوار بگن بهتون خبر میدیم و... ؟؟؟!

ازطرفی از بیکاری هم خوشم نمیاد و ...

همین شده که حال و روزم ریخته به هم!
یه جورایی احساس تنهایی عمیقی می کنم

دوستام فامیلام حتی همسرم شاید نتونن عمق این تنهاییم و پر کنن

گرچه همسرم رو هم به خاطر کار زیادش خیلی نمی بینم و وقتی هم میاد خونه اونقدر خسته اس که...

گرچه سرم همچین خلوت هم نیست و همین 5 شنبه شبی دوستام خونمون بودن اما بازم اینا ارضام نمی کنن و دنبال یه چیز بهترم که نمی دونم چیه و شاید هم می دونم!

نمی دونم!!!

برام دعا کنین حالم خوب نیست!

نظرات 4 + ارسال نظر
الی یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ب.ظ http://www.whoami.blogsky.com

سلام عزیزم.امیدوارم تو هم بتونی بری سر کار.یادته من چقدر روزنامه رو چک میکردم همیشه.هرچی بیشتر تلاش کنی زودتر به نتیجه میرسی.برات آرزوی بهترینها رو دارم

merc
ishalla

یدالله ویسمرادی پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:03 ب.ظ http://08325245616.blogfa.com

سلام.....عالیسسسسسسسسسسسسسسسست
منم منتظر حضورتون هستم

badkhoob سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ب.ظ http://badkhooob.blogfa.com

سلام
وب قشنگی داری
به وب منم سر بزن
برای افزایش بازدید
لینکم کن
بعد اطلاع بده
لینکت کنم
ممنون

فرامرز چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 ب.ظ http://bia2mydj.blogfa.com

سلام بعد از ناصریا اومدم وبلاگ شخصیت توهم باید بیای وبلاگم در ضمن اهنگ خوبی انتخاب کردی با وبلاگت میسازه معلومه خوش سلیقه ای

مرسی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد