آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

وقتی تو نباشی..

تقدیم به بهترینم.. 

 عزیز مسافرم 

 

تا تو دستامو گرفتی 

راهم از دنیا جدا شد 

توی آغوش تو چشمم 

 به جهانی تازه وا شد 

بغض من از تو شکست 

و گریه شعر بیصدا شد 

تا تو دستامو گرفتی  

لحظه از شماره افتاد 

لحظه های از تو موندن 

زندگی رو یاد من داد 

با تو برگشتم به دنیا 

به شروع هر دوی ما  

از خودم بریده بودم 

با تو برگشتم به فردا   

بگو وقتی تو نباشی من کجای روزگارم 

بگو بار گریه هام و روی دوش کی بذارم 

من که بی تو با جهانم با خودم کاری ندارم 

 

تا تو دستامو گرفتی  

لحظه از شماره افتاد 

لحظه های از تو موندن 

زندگی رو یاد من داد 

با تو برگشتم به دنیا 

به شروع هر دوی ما  

از خودم بریده بودم 

با تو برگشتم به فردا 

 

تا تو دستامو گرفتی 

راهم از دنیا جدا شد 

توی آغوش تو چشمم 

 به جهانی تازه وا شد 

بغض من از تو شکست 

و گریه شعر بیصدا شد   

 دانلود آهنگ وقتی تو نباشی با صدای هلن 

8/8/88

لحظه های زیبای عاشقی با تو بودن رو یادمن داد.. 

عمر و جونم قلب و احساسم همه و همه برای تو..