آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

عشق است!

بی تفاوتم.. 

بی تفاوت تر از همیشه.. 

چه شجاعن کسایی که هنوز امیدی به تغییر دارن !

برای من دیگه چندان فرقی نمی کنه.. امیدوارم هر کس می تونه به همنوعش کمک کنه و دست کسی رو بگیره خدا کمکش کنه. 

باید یاد بگیریم صبور باشیم امیدوار و کمی هم محکم !...شاید!  

می خوام دیگه هیچی نگم و فقط نگاه کنم! 

عین یه مجسمه! 

راستی مجسمه ها رو تو کشور ما بیشتر دوس دارن می دونستی؟

همه ء جان و تنم وطنم وطنم وطنم... یادش بخیر...... 

 

 

من آن زلال پرستم در آب گند زمان 

که به فکر صافی آبی اینچنین لجن بودم 

 

غریب بودم و  گشتم غریبتر اما 

دلم خوش است که در غربت وطن بودم  

عشق است! 

یاد یار مهربان آید همی..

سلام سید. 

حال و احوالت چطوره؟  

امیدوارم مثل ما نباشی نا امید و پژمرده..

امروز خیلی خبرا ازت شنیدم از خودت از کسایی که به عشقت فریاد زدن گریه کردن غصه خوردن و... 

 گاهی عدالت میون نفسای باد هم گم می شه..  

امروز یه موج دیگه موج سبز تو رو بلعید و یه دنیا امید و آرزوی اونایی که رو موج امید تو سوار بودن رو با خودش برد..  

موج زور موج..؟ 

 به قول خودت چه راحت می تونن شب و روز کنن و روز و شب.. راستی سید دو دو تا؟؟ 

خلاصه بگم سید عجیب هوای دلم بارونیه.. از روزگار و روزگاریان دلم گرفته... 

از این همه رفیق نارفیق که همه جا هستن ... 

نمی خوام از چیزی غیر از حرف دلم بگم فقط می خوام این و بدونی که چه رییس جمهور باشی چه نباشی برای همیشه رییس جمهور قلب مایی... 

 

آره فقط تو تا همیشه تو قلب مایی...  

 

 میر حسین موسوی محبوب جوونای ایرانی 

تقدیم به یار مهربان میر حسین موسوی 

یاد یار مهربان آید همی.. 

چرا موسوی؟

 این روزها بحث انتخابات یکی از مهمترین و داغترین مباحث روز می باشد. 

هر ایرانی وطن پرست که به سرنوشت خود و کشور خود حساس است به دنبال راه چاره ای می گردد برای نجات از وضعیت کنونی و همچنین راهنمایی و متمایل کردن دیگران به سمتی که به نظرش درست می آید. 

کاندیداهای ریاست جمهوری هر کدام با رویکردهایی خاص و متفاوت به تبلیغات می پردازند و حامیانشان نیز به دنبال انتشار برنامه ها و معرفی افکار و اهداف ایشان می باشند. 

در این بین تفاوت نظرهای بسیاری دیده می شود و هر کس بر مبنای اولویتهای ذهنی خویش از کاندیدایی که با فضای ذهنی او همخوانی بیشتری دارد حمایت می کند. 

من نیز بر مبنای فضای ذهنی خویش و وظیفه ای که بر دوش خود احساس می کنم نظر خود را می گویم و دلم می خواهد سخنان موافقان و مخالفان نظرم را بشنوم.  

 در ابتدا خطاب به کسانی که نمی خواهد رای بدهند.  

 رای ندادن و مشارکت نکردن به معنای بی تفاوتی نسبت به سرنوشت است و عملا به معنای رای به رقیب خواهد بود ، نتیجه انتخابات از پیش تعیین شده نیست کما اینکه در سال ۷۶ نیز به مردم ثابت شد که رای آنها سرنوشت انتخابات را تعیین میکند.  

پس این فرصت را از دست ندهید و سعی کنید انتخابی عادلانه آگاهانه و عاقلانه داشته باشید و با تحریم انتخابات راه را برای برد اقلیت پسندها باز نکنید!   

حال برای نظر خود چند دلیل می آورم که البته توضیحی مناسب است از سایت www.mirhussein.com 

 moosavi&khatami

البته این را بگویم که در ابتدا بنا بر احترامی که نسبت به آقای خاتمی قائل بودم و به توصیه ایشان تصمیم گرفتم به میر حسین موسوی رای بدهم اما حال  پس از تحقیقات در مورد ایشان در روزنامه ها اینترنت و در مباحث جمعی در بین مردم و خانواده تصمیم برای رای به ایشان قاطع تر شد. 

دیدن همایش دوم خردادو مشاهده حدا قل ۳۵ هزار نفر از حامیان خاتمی و موسوی  در ورزشگاهی ۱۲ هزار نفری! که یک صدا نام ایشان را فریاد می زدند دلم را قرصتر کرد و عزمم را راسخ تر.    

    

 tehran-hamiane moosavi&khatami-hamayeshe 2e khordad 2/3/88   

گزارش تصویری از همایش دوم خرداد (کلیک کنید) 

از نظر من آزادی اندیشه بزرگترین حقی است که باید در اختیار یک انسان قرار گیرد و امیدوارم مهندس موسوی نیز همچون آقای خاتمی این اصل را عملی کنند هر چند به سختی! 

 

همانطور که همه شما نیز می دانید دوران رشد هنرمندانی چون ناصر عبداللهی عزیز در سالهای ۷۸ به بعد بود و زمان ریاست جمهوری آقای خاتمی.   

هنرمندانی چون ناصرعبداللهی شادمهر عقیلی و... در این دوران آزادی بیشتری برای انتشار آثار هنری خود یافتند و حتی در آن دوران بسیار بیشتر ناصریای عزیز را در تلویزیون مشاهده می کردیم کما اینکه متاسفانه در دولت نهم شاهد تحریم نسبی ناصریا در صدا و سیما بودیم و همینطور آلبوم ماندگار ناصریا حداقل ۲ سال پشت درهای بسته مجوز قرار گرفت و در نهایت نیز پس از مرگ این عزیز بزرگوار مجوز پخش گرفت!  

البته این تنها بخشی از محدودیتهای اینچنینیست... 

جدا از  مسایل سیاسی و تاثیراتی که انتخابات در سرنوشت تک تک ما دارد واقعیت این است که ناصریا در فضایی به اوج خودش رسید که سیاست های دولت آقای خاتمی در زمینه فرهنگ و به خصوص موسیقی اعمال میشد.
و آن فضا و نگاه دکتر خاتمی به مقوله ی فزهنگ باعث شد خیلی از هنرمندا ن مثل شادمهر عقیلی،دکتر اصفهانی،عصار و ناصرعبداللهی و خیلی ها اجازه رشد و فعالیت داشته باشند و اینها همه با توجه به سیاست های فرهنگی خوب آنزمان بود
گرچه میدانیم اکثر طرفداران ناصریا و کسانی که به این سایت سر میزنند از میرحسین موسوی حمایت کرده اند(نظرسنجی اینترنتی سایت) اما اطلاع رسانی فرهنگی کاری بسیار نیکوست. 

اکثر هنرمندان و سینماگران از مردم تقاضا کرده اند که در انتخابات شرکت کنید و به مهندس موسوی که خود یک نقاش هنرمنداست رای بدهید.
از بخش کثیری از هنرمندان که از موسوی حمایت کردند اسم چندکارگردان مطرح سینمای ایران به چشم میخورد:داریوش مهرجویی،کیومرث پوراحمد(کارگردان قصه های مجید-عکس پایین)،مجید
مجیدی،پوران درخشنده،محسن مخملباف، عباس کیارستمی، ناصر تقوایی و کمال تبریزی(کارگردان فیلم مارمولک).. و همچنین هنرمندانی چون: 

پرویز تناولی، آیدین آغداشلو، رضا کیانیان، محمد احصائی، حسین خسروجردی، صداقت جباری، حبیب‌الله صادقی، فرح اصولی، گیزلا سینایی، کاظم چلیپا، نیکی کریمی، قباد شیوا، جمشید بایرامی، سیف‌الله صمدیان

  

poor ahmad 

 کیومرث پوراحمد(کارگردان قصه های مجید)


 عزت الله انتظامی،پگاه آهنگرانی،بهاره رهنما،داوود رشیدی،لیلی رشیدی،محمود پاک نیت ،داریوش فرهنگ،محمد رضا فروتن،محمد علی کشاورز،فاطمه معتمد آریا و..  از مردم درخواست مشارکت و رای دادن به مهندس موسوی را داشته اند.   

علی پروین،محمد مهدی همت،خانواده شهید همت همسر شهید رجایی خانواده شهید باکری و حتی بیت امام خمینی و همچنین نوه ایشان حسن خمینی نیز از حامیان میر حسین موسوی هستند.
محمد نوری استاد آواز ایران و استاد علیزاده،استاد کلهر وخیلی دیگر از هنرمندان عرصه ی هنر همچون ناصر چشم آذرحمایت قاطع خودشان را از خاتمی و موسوی اعلام کردند. 
حتی همسر شهید رجایی در همایش دوم خرداد در ورزشگاه دوازده هزار نفری آزادی به صراحت ذکر کرد شبیه ترین فرد به شهید رجایی مهندس موسویست نه کسان دیگری که از ایشان برای شعار های تبلیغاتی خود از نام این شهید بزرگوار سوءاستفاده می کنند. 

خانواده های شهید همت باکری و .. نیز از ایشان حمایت کردند.  

اما این را هم بگویم که انتخاب یک رییس جمهور تازه شروع یک راه است و پس از انتخاب این رییس جمهور است که باید در مورد تحقق شعارها و قولهایش پاسخگو باشد.   

حال بخوانیم چرا میر حسین موسوی؟  

  

1)
مهندس موسوی در زمان جنگ در حالیکه نفت بشکه ای ۷ دلار بود و بیش از نیمی از درآمد کشور صرف جنگ می شد قیمت ها را به خوبی ظرف ۸ سال کنترل و تورم را مهار نمود و این در حالیست که کشور کاملا در تحریم بود و میادین نفت و گاز به این وسعت وجود نداشت .

2)

بهترین و هنری ترین فیلم های سینمایی و سریال ها در زمان نخست وزیری جناب آقای مهندس موسوی همزمان با شرایط بحرانی جنگ ساخته شد و حداقل سانسور ها اعمال می گردید و این ایام مقارن با وزارت ارشاد جناب آقای خاتمی بود. 

3)
مهندس موسوی دارای یک شخصیت فراگیر و با توان مدیریتی بالا در امور اقتصادی است که مورد حمایت جناب آقای خاتمی و اکثریت قریب به اتفاق گروه ها ی اصلاح طلب قرار گرفته است لیکن برخی گروه های اصولگرای منتقد دولت نیز از ایشان حمایت کرده اند . 

4)
 آقای مهندس موسوی معتقد به گردش شفاف و آزاد اطلاعات و آزادی های اجتماعی و رسانه ای در چارچوب قانون بوده و با هرگونه رانت برخورد خواهند کرد و اعلام کرده اند اطلاعات قراردادهای نفتی را برای مردم بازگو خواهند کرد و نظارت مجلس بر نحوه هزینه کردن دولت را احیاء خواهند نمود تا شاهد تخلفات بودجه ای نباشیم.ایشان در راستای توسعه آزادیهای سیاسی و رسانه ای به شدت مخالف برخورد با دانشجویان و مطبوعات به دلیل ابراز عقایدشان میباشند. 

5) 

 آقای مهندس موسوی به مسائل جوانان و بانوان بسیار حساس بوده و اعتقاد دارند که به این اقشار مهم جامعه بایستی کاملا اعتماد کرد و از هرگونه برخورد امنیتی  و پلیسی با آنها پرهیز نمود و لذا موضوع جمع  کردن گشت های ارشاد را مطرح کردند .حضور سرکار خانم دکتر زهرا رهنورد در اکثر کنفرانس ها،سفرهای استانی و همایش های انتخاباتی ایشان که برای اولین بار در تاریخ انتخابات ریاست جمهوری مشاهده است نشانگر عمق توجه مهندس موسوی به جایگاه رفیع بانوان میباشد. 

6)
مهندس موسوی معتقد به ایجاد رونق اقتصادی از طریق توسعه تولید و اشتغال بوده و همچنین اصلاح روابط خارجی و اتخاذ یک سیاست خارجی فعال و تنش زدای مبتنی بر منافع ملی حد اکثری را از عوامل مهم در توسعه بازار کسب و کار و ایجاد اشتغال میدانند. 

 7)

 مهندس موسوی مدافع کرامت انسانی و حفظ حریم شخصی افراد بوده و مدافع شخصیت و حرمت اتباع ایرانی در سرتاسر جهان میباشند. 

8)
 مهندس موسوی معتقد است در شرایطی که کشور ما قطب کشاورزی است چرا باید انگور چینی ،پرتقال پاکستانی و برنج هندی وارد شود و میوه های کشاورزان در باغات ضایع شوند. 

9) 

 مهندس  موسوی معتقد است در مواردی که کشور دارای تولیدات داخل با کیفیت بالا میباشد چرا باید با واردات بی رویه و با تعرفه گمرکی ناچیز نسبت چرخهای تولید کشور را کند و در برخی موارد متوقف کنیم و باعث گسترش فقر و  بیکاری در جامعه شویم.  

جهت اطلاعات بیشتر می توانید به بخش پرسش و پاسخ های متداول در سایت www.mihussein.com  و چرا میر حسین  در همان سایت و نیز سایت www.ghalamnews.ir مراجعه کنید .    

همچنین می توانید به سایت موج سوم www.mowj.ir نیز مراجعه کنید. 

   

 و اما شما طرفداران ناصریای عزیز که از اهمیت ویژه ای برای من برخوردار هستید حتما در بخش نظرات نظر پیشنهاد و انتقادات خود را بگویید تا دست در دست هم و با کمک یکدیگر سرنوشت خود و کشورمان را رقم بزنیم و تغییری حتی حداقلی ایجاد کنیم. 

 

اگر ناخدای یک  کشتی نتواند به درستی کشتی را هدایت کند بی شک همه سرنشینان در معرض نابودی قرار می گیرند  حتی اگر با او مخالف باشند! 

 

تحریم انتخابات رای به ناخدای ... است. 

  

و اما زمان پخش برنامه های تبلیغاتی مهندس موسوی از سیما: 

 

جمعه
1/3/88  ساعت21:45  شبکه اول  با دوربین

دوشنبه
4/3/88  شبکه جام جم  با ایرانیان خارج از کشور

شنبه
9/3/88  ساعت 21:45  شبکه اول  فیلم تبلیغاتی 1

سه شنبه
12/3/88  ساعت 18:30  شبکه چهار  پاسخ به کارشناسان

چهارشنبه
13/3/88  ساعت22:30  شبکه سه  مناظره با آقای احمدی نژاد  


پنجشنبه
14/3/88 ساعت22:30  شبکه سه  مناظره با آقای رضایی

جمعه
15/3/88 ساعت 19:30  شبکه خبر  گفتگو

شنبه
16/3/88 شبکه جام جم  فیلم تبلیغاتی

یکشنبه
17/3/88 ساعت 22:30  شبکه سه  مناظره با آقای کروبی

دوشنبه
18/3/88 ساعت21:45 شبکه اول فیلم تبلیغاتی 2

سه شنبه
19/3/88 ساعت 22:45 شبکه دو گفتگوی ویژه 

 

دوم خردادیها: 

موج سوم      www.mowj.ir

قلم نیوز       www.ghalamnews.ir 

کلمه             www.kalemeh.ir

آفتاب نیوز      www.aftabnews.ir

میرحسین  www.mirhussein.com

و...   

 در لینک زیر همراهان مهندس موسوی را مشاهده می نمائید.  

 

چهره های حامی میر محسین موسوی