آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

خدایا منم ستاره کن!

زندگی اسیر مرداب لحظه ههاست و تمام بودنها به راحتی رنگ و بوی نبودنها رو گیره.. 

زندگی یه عاشقونه ناتموم بدون فرجامه که شاید یه روزی بفهمی آغازش از کجا بوده اما پایانش و نه هرگز نمی فهمی! 

زندگی نگاه خیس حسرته تو چشمای معصوم کودک یتیم و زندگی پر از شرم شکمای سیریه که دلشون واسه دستهای خالی مادرای این بچه ها نمی سوزه! 

دلم می خواست زندگی نیلی بود پر از یاس و شاپرک پر از آواز و مهتاب اما حیف که زندگی خالیه خالی از همه نوع احساس... 

نمی خوام نوشته هام بوی نا امیدی بده اما امید تا کی می تونه زنده بمونه وقتی با دود تهمت و کثافت دروغ آلودش می کنیم؟  

زندگی پر از سواله و پر از جوابای ناتموم و تموم... 

نمی دونم شاید همینه سرنوشت آدمی که باید اونقدر بدوه تا بفهمه نفسش و باید مهار کنه و نمی دونم بالاخره انسان این و می فهمه یا خدا رو خسته می کنه!  

شب به یاد چشمکای ستاره ها یه بار دیگه چشماتو بنند و ازش بخواه... 

خدایا منم ستاره کن!

نظرات 3 + ارسال نظر
فریدون- قم دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ق.ظ

با سلام
ببخششید اهنگ وبلاگتون را سیو کردم منو ببخششید
ttp://www.dlx99.com/XRayMusic/Single%20Music/Persian%20Single/1388/11%20Esfand%2088/23%20Hengameh%20-%20Ejazeh/Hengameh%20-%20Ejazeh%20(128).mp3
منو ببخششید شرمنده اخه خیلی قشنگ بود دوست داشتم
شرمنده منو ببخششین
منتظرم؟

اشکالی نداره

امیر یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:30 ب.ظ

سلام مینا جان..
من امیر هستم از بچه های گریفین..
پایین کامنتی که گذاشته بودی توو ولاگ گریفین آدرس وبلاگتو دیدم کنجکاو شدم بیام ببینم..وب خوبی داری تبریک..
راستی دانشجو هستی؟
رشتتون چیه؟
آخه باید با موضوع وبت یکی باشه.
احساس میکنم انسانی هستی آره؟

سلام
رشته تحصیلی من گرافیک بود اما به ادبیات و علوم انسانی هم علاقمندم...

محمد شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ب.ظ http://jmb.blogsky.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز..جدا وب جالبی دارید.با تبادل لینک موافقید؟ممنون میشم به کلبه منم یه سری بزنید.

وبلاگ محمد با جدید ترین مطالب دانلودی وکد های جا سکریپ بروز شد.



لینــــــــــــک دانلود سرا:http://jmb.blogsky.com/pages/dawnloads



لینک کدهای جــــــاوا:http://jmb.blogsky.com/pages/janblagi-cod

درظمن اگه با تبادل لینک موافقید وب مارو با اسم:



۞۩۩ پـــزشکـــی ۩۩۞ لینک کنید.وبگید که دوست دارید وب شمارو با چه اسمی لینک کنم؟



منتظر حضورسبزتون در وبلاگم هستم.



دلی شاد ولبی پرزخنده رو واستون آرزو میکنم.



همیشه ســــــــبــــــــــــــــز بـــــــــــــاشید



http://jmb.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد