آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

آلبوم حس تنهایی ابی + دانلود

آلبوم حس تنهایی ابی بسیار زیباست 

بهتون توصیه می کنم حتما دانلودش کنید: 

توجه : برای دانلود موزیک ها حتما از گزینه : Save Trag As استفاده نمایید در غیر اینصورت موفق نخواهید شد


 
 
 
 
توجه : برای دانلود موزیک ها حتما از گزینه : Save Trag As استفاده نمایید در غیر اینصورت موفق نخواهید شد

 
 

 

 

از اینجایی که من هستم تموم ِ شهر معلومه

کنارم خیلیـا هستن .. دلم پیش ِ تــو آرومه 

به من بدبین نشو هرگز بگو چی بوده تقصیرم ؟

به جز آرامش و حسی که از صدات میگیرم 

بدبین شدی چـرا ؟ باور نمیکنی

تنهایی منو کمتر نمیکنی 

طوفان نشو منو یه قاصدک نکن

من عاشق ِ تـوام .. یک لحظه شک نکن ! 

اگه دلتنگ باشی تو .. مث ِ بارون شروع میشم

که با هر قطره ى اشکت منم که زیرو رو میشم 

همیشه ساده رنجیدی ... همیشه سخت بخشیدی

تو رو میبخشم این لحظه .. شاید بازم منو دیدی !

 

نظرات 2 + ارسال نظر
RoYaL جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ق.ظ

dorood
vaght bekheyr

kam peyda shodin, dige nemyayn varagh.com

moshtaghane montazeretun hastim

ba sepas

سلام
سعی می کنم بازم سر بزنم.
ممنون

مجنونِ مینا جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ http://myaster.blogfa.com

سلام دوست خوبم
وای چه اسم زیبایی دارین
اسم عشق من هم میناست
حتما به ما هم سر بزنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد