آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

من زنم همزاد بارون...

من زنم همزاد بارون...هم نژاد کو ه و تیشه..........طعم شیرین یه آغوش..معنی درخت و ریشه

عطر من اگه بپیچه..ذهن شعرا تازه میشه.............اگه دستامو بکارم ...سبز میشم تا همیشه

من زنم که روح عشقو میسپاره به سینه مرد........ من زنم مرهم درد... دل عاشقای شبگرد

تنم از جنس بهاره..تو شبای کهنه و سرد.............تک درخت ایستاده ...تو هجوم وحشیه درد

اما تو عمق نگاهم یه قبیله بی کسی هست.....روی هر گوشه قلبم زخم بی همنفسی هست

من زنم زن زمستون زن شعرای پریشون..........رو تنم زخم یه غربت تو چشام هوای بارون... 

 

بسیار زیباست این آهنگ مهرنوش......

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد رضا دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ق.ظ

سلام من یه مردم اما احترام زیادی برا خانوما قائلم.مایوس نباش بالخره یه روز همهی مردا میفهمن که خداوند چه موجود نازنینی رو خلق کرده که هیچی ازشون کم نداره.مواظب خودت باش دوست من.

صابر یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام
خیلی قشنگ بود

مریم یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ب.ظ http://falehafez2.blogsky.com/

سلام
خیلی جالب بود.قالب وبلاگتون هم خیلی زیباست و توی این هوای گرم حس خوبی به آدم میده.

دوست عزیزم با اجازه لینکتون کردم
اگه دوست داشتی منم به جمع دوستاتون اضافه بشم با نام وبلاگم لینکم کنید.
نظر یادت نره
ممنون

سلام
ممنون
باشه حتما لینکتون می کنم

حنانه شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ق.ظ

بووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد