آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

مامان تا زنده ام عاشقتم..........

دیشب دوباره خوابتو دیدم. 

خدا می دونه چقدر باید از این کابوسا ببینم تا باورم بشه تو رفتی... 

نمی دونم چیکار کنم تا دلم کمی آروم بگیره.. 

می گن خاک سرده مامان اما واسه تو انگار هیچ سرمایی نداره! 

نزدیک سه ساله که رفتی اما هنوز نتونستم باور کنم که نیستی و مثل بچه هایی که تو بازار مادرشون و گم می کنن همچنان دارم زار زنان دنبالت می گردم... 

مامان یادته بچه که بودم هر وقت می خواستی بری بازار یا یه جایی که نمی تونستی من و ببری با هزار کلک یه جوری یواشکی جیم می شدی و من وقتی می فهمیدم تا هر جا می تونستم دنبالت می دویدم و گریه می کردم یادته؟ 

الان سه ساله که دارم دنبالت می دوم و گریه می کنم اما تو هنوز بر نگشتی... 

انگار این سفرت راستی راستی تمومی نداره!!! 

مامانی دلم واسه نوازشات لک زده واسه دستای  مهربون و نازت که اون همه واسه شادی و آسایش ما زحمت می کشید... واسه اون دل بزرگت که هیچ وقت از محبت خالی نمی شد... 

امروز خیلی گریه کردم مامان الانم اشکام همینجور دارن از گونه هام میریزن پایین اما آروم نمیگیرم ...  

نمیدونم چرا اما انگار تا کور نشم چشمام واسه غم تو اشک دارن... 

بدجوری دلتنگتم کاش می شد برگردی.. 

کاش یه یبارم از این خواب پریشون بیدار می شدم کاش منم مثل تو خیلی چیزارو فراموش می کردم... 

بوی عطر تنت و گرمی دستات و مهربونی نگاهت و لطافت وجودت و کاش می شد این قسمت از ذهنم پاک بشه ... 

مامان تا زنده ام عاشقتم..........  

نظرات 19 + ارسال نظر
لیدا پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ

الهی بمیرم واسه قلبت
خدا رحمتش کنه و بهت صبر بده عزیزم

مرسی عزیزم...

toloefarda.com پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ب.ظ http://toloefarda.com/lindex.php

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم که شما تمایلی به تبادل لینک با سایت طلوع فردا دارین اگر تمایل داشتین ما میتونیم یا لینک شما رو داخل سایت قرار بدیم یا این که یک تبلیغ رایگان بهتون بدیم منتظر خبر شما هستیم

مریم پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ب.ظ

مینا جون نبینم ناراحت باشی تا ما رو داری غم نداشته باشه عزیز برای تسلی قلبت دعا می کنم

مرسی عزیزم...

الهام یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:47 ب.ظ

:(:(:(

امیر سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:01 ب.ظ

سلام... وب قشنگی داری و برای غمهات پایان آرزو می کنم

سلام
ممنون.

امیر سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:08 ب.ظ

من هم در گریفین سرمایه گذاری کردم..اهل شیراز هستم.نمی دونم چقدر می دونی اما گریفین وجود خارجی نداره.این فقط یک برنامه اتوماتیک هست که طبق زمان کار می کنه و سود واریز می کنه اما چون ورودی نداره خروجی هم نداره.اینجا ما همه شکایت کردیم امیدی هم نیست..اینو گفتم که فکر راه چاره باشی عزیزم..من که مجبور شدم برم فارکس یاد بگیرم..این شماره منه 09179132522 اگر خواستی دقیقتر بدونی زنگ بزن یا ایمیل کن...اگر هم نخواستی بیشتر تحقیق کن.موفق باشی

سلام
اینطور که شما می گی نیست ما آشنا داریم تو کانادا تحقیق کرده شرکت وجود داره و کارشم واقعا فارکس و استاکه اما فعلا به مشکل خورده.حالا این مشکل حل بشه یا نشه ..! نمی دونم

امیر چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:12 ب.ظ

بله.منم آشنا دارم.شرکت وجود داره ولی شرکتی که ما توش سرمایه گذاری کردیم فقط از اسم اون شرکت استفاده کرده..تلویزیون هم گفت که این شرکت کلاهبرداره واعضاش رو هم گرفتن و هم نشون داد..هیچ شرکت مالی به مدت هفت ماه کارش رو تعطیل نمیکنه.بالادست ما مهرداد جهاندیده و مهدی هاشمی فراری و تحت تعقیب هستن..اگر بگم چه کارها نکردن که ما چیزی نفهمیم مخت سوت میکشه..من 25 میلیون گذاشتم و دوستم 300 میلیون...یعنی فکر میکنی بدون تحقیق میگم؟؟؟؟بالادست ما تو شیراز همه چیز رو اعتراف کرده...داستان خیلی مفصل هست

امیر چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:22 ب.ظ

وب سایتی رو که شما داخلش پیام میزارید من یک ساله که دنبال میکنم..همون جا هم گفتم ولی نظر منو نمایش ندادن... اونی که 25 میلیون به حسابش ریختم فراری هست اما تلفنی در ارتباطم.آخه بیچاره اونم روحش خبر نداشته... هرچند من ازش شکایت کردم.... اونایی که بالادست هستن میدونن اما بخاطر اینکه وقت واسه فرار داشته باشن دارن به ما امید میدن...یه سر به دادگاه بزنی میفهمی کی راست میگه..تو بگو میخوای شکایت کنی.اگراشتباه بود شکایتو پس بگیر..اما اونوقت میبینی چطور راضیت میکنن که شکایتی نکنی

امیر چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:28 ب.ظ

ضمنا نزدیک به چهار ماه میشه که سود رو به حساب بانک زدم اما خبری نشد.

چی بگم والله...
با شکایت چی؟ به جایی رسیدین؟

sepideh چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:25 ب.ظ http://lahzehayesepid.blogsky.com


خدا رحمتش کنه ...

نور به قبرش بباره ....

هر وقت دلت واسه‌اش تنگ شد اینقدر که احساس می‌کنی راه گلوت بسته شده و نفس کشیدن واست سخته یک یس و یک زیارت عاشورا براش بخون، سبک میشی ....

باشه
ممنون...

امیر سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ب.ظ

مهرداد جهاندیده با وثیقه آزاد شده... من از م.ع شکایت کردم... حکم جلبش رو هم گرفتیم اما فراری هست..به زودی میگیریمش و مجبورش میکنیم پولها رو برگردونه...در اینکه سایت کلاهبردار بود شک ندارم...از مدیر سایت زیر سوال کن که تو شیراز میگن سایت کلاهبردار بوده و همشون فراری هستن ببین چی جواب میده ..واسه خودت میگم چون هم دردیم http://www.loan1.blogfa.com/

RoYaL پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ق.ظ

سلام


"الان سه ساله که دارم دنبالت می دوم و گریه می کنم اما تو هنوز بر نگشتی... "

این جمله رو که خوندم گونه هام خیس شد. اشک اشک اشک . . .

تمرکز ندارم و چیزی نمی تونم بگم


شبتون قشنگ

ببخش که ناراحتت کردم..

asal سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ق.ظ http://asaleashegh.blogfa.com/

salam khobin? be toore etefaghi dar persian rank ba webeton ashena shodam
matlabet vaghean ashke adamo dar miare va nemidonam bayad chi begam omidvaram movafagh bashi va zendegie khobi dashte bashi
khoshlah misham be manam sar bezani

سلام دوست عزیز
ممنون امیدوارم شما هیچ وقت همچین غمی رو تجربه نکنی..
یا علی

RoYaL جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:43 ق.ظ

. سلام


شب آرزوهاست . . .

دعاتون کردم
و
بهترین ها رو براتون آرزو کردم . . .


شبتون قشنگ...
شاد باشین

رامیار دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 ق.ظ http://ramyar110.blogfa.com/



در یک جمله توانم گفت

بعد از سلام به غم

خداحافظ

ghazaleh پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ب.ظ http://www.asheghetonam.blogfa.com

khoda biya morzadesh docam ama khoda ye hakmati dashe dg nabayad onghade khodeto narahat koni age narahat shi mamnetam az on bola az khoda ejaze migireo geriye mikone nemitone bebine dokhmalesh gerye mikone pas bekhatere dele madaret bekhatere arameshe to behshtesh dg gerye nakon bashe docam? ra30 webetam khili khojmele man hasodim shod yehoo ke webeto didam gorkhidam doc jonam:d

مرسی :(

ghazaleh پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.asheghetonam.blogfa.com

khoda biyamorzadesh inam hekmati az khoda bode ziyad khodeto dargir nakon docam bebin age to naraht beshi mamanetam az on bala az khoda ejaze migireo gerye mikoneha onvaght khoda davash mikone heyf nic on alan to beheshte pas beza shad bash onghadam be bachash fek nakone bashe docam?
ra30 bedone ejaze linkidamet bebakhshida doc jonam

فرشته شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 ب.ظ

اینجا هم اگه میشه یه مطلب جدید بذار من هر دفعه میام می بینم هنوز همینه هر بار که می خونمش مثل دفعه اول غم انگیز و ناراحت کننده س. هی می خوام چیزی نگم در موردش نظر نذارم باز می بینم همینه.

چیکار کنم دلم گرفته...

ستاره سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:57 ب.ظ http://love-foryou.blogfa.com

سلام عزیزم
خیلی ناراحت شدم
قربون اون دلت برم
خدا رحمتشون کنه
ان شا ا... در زیر الطاف پروردگار باشن و شاهد موفقیت های شما

مرسی عزیزم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد