آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

لعنت به تابستون..

امروز فقط هوا هوای توست.. 

دلم تنگته مادر.. 

دوساله که تو کابوس رفتنت خواب به چشمام نیومده.. 

حتی جرات فکر کردن بهت رو ندارم.. 

جرات ندارم عکساتو نگاه کنم صدات و گوش بدم حتی یادت بیفتم.. 

چون قلبم تیر می کشه و دلم می خواد همون لحظه بمیرم اما مادر یادت ناگزیره 

همیشه با منه 

همراهمه 

زخمت زخم دردا و عذابایی که تو چهار سال بیماریت کشیدی و زخم لحظه لحظه آب شدنات همیشه با منه..  

زخم شبایی که کنارت تا صبح چه تو خونه چه بیمارستان گریه می کردم.. 

گریه ای از سر ناچاری و تسلیم..  

درد روزایی که از خدا ی خواستم من و زودتر از تو بکشه و نذاره رفتنت رو ببینم.. 

زجر روزایی که تو بیمارستان راهروهای لعنتی رو از این ور به اون ور دور می زدم و گریه می کردم و همش با خودم می گفتم خدایا چیکار کنم؟ معنی ناچاری و بیچارگی رو به معنای واقعی درک کردم.. 

شب آخری که تو بخش بودی و با قاشق آروم آروم سوپ رو می ریختم تو دهنت و تو نیمه هوشیار بودی... 

صبحی که شیرو قاشق قاشق تو دهنت می ریختم... 

زمانی که اومدن جلو چشمم  بردنت آی سی یو و صدای گریه های من کل بخش و پر کرده بود و برادرم با نگاهی یخ کرده کنارم نشسته بود و زمین و نگاه می کرد..

آی سی یویی که چهار سال بود تو ذهنم بود و می دونستم که اگه زنده بمونم شایدیه روز نکبتی  تو رو اونجا ببینم.. 

لعنت به زبون دکتری که خبر مردن مادرت رو ۴ سال پیش از مرگش بهت بده.. 

مظلومیتت دیوونم می کنه مامان.. 

مهربونیت اون دل صاف و قشنگت اون لبخندا و نوازشهات حتی تو اون حال بد بیماری.. 

دست و پای ورم کردت تو آی سی یو.. 

لبای تشنت و..... 

وای خدا کاش می مردم و........ 

اما نمردم و با به یاد آوردن این لحظه ها هزاران بار مرگ و به چشمام می بینم.. 

۱۰ مرداد ۸۶ برای آخرین بار رفتی بیمارستان و ۲۴ مرداد...  

لعنت به تابستون..  

نفرین به تیر و مرداد که پدر و مادرم رو ازم گرفتن.. 

وقتی دردی به نهایت فریاد می رسه فقط یه راه داری 

 سکوت...  

 

نظرات 8 + ارسال نظر
www.whoami.blogsky.com یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:56 ب.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com

من رو هم در غم از دست دادن مادر شریک بدون.

www.whoami.blogsky.com یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:57 ب.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com

خدا رحمتش کنه.دوست داشتنی بود.

آرزو دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:55 ب.ظ http://anahita718.blogfa.com/

عزیزم اشک تو چشمام جمع شد منم تو غمت شریک بدون و برات دعا می کنم که صبر داشته باشی.خدا چیزی که خارج از توان ماست از مت نمی خواد.

ممنون دوست عزیزم..

... دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:58 ب.ظ

همیشه با تو خواهم بود اگر با او باشی.
حداقل سعیم را خواهم کرد

مرسی عزیزم..

آرزو یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:08 ق.ظ http://anahita718.blogfa.com/

التماس دعا عزیزم.

الهام سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:12 ب.ظ http://sofalin.blogsky.com

سلام
...
روحش شاد
خداوند یاریت کند تا در تحمل این زخم که هربار با بیاد آوردنش سرباز می کند صبور باشی.

گندم جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:07 ب.ظ

رفتن این روزا موهبته...
کار هر کسی نیست...
روح مادر شاد...از خدا برات طلب صبر می کنم.
صلوات نثار روح پاکش...

آلبالو شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:04 ب.ظ http://albalooo.blogsky.com

:(
روحشون شاد

ممنون..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد