آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

برای پسرم که امروز بی‌گناه سیلی خورد - از عبدالجبار کاکایی

این همه سال شعر خواندم و ترانه نوشتم ..

برای جنگی که بود برای تن های تکیده در لباسهای خاکستری  

برای آرامش مادرانم در آوار بمب 

 برای هیجان پدرانم در آشوب مرگ..

این همه سال شعر خواندم و ترانه نوشتم  

برای آفتابی که بی نیاز از دلیل بود..

از جنگ که برگشتم پیراهن خاکستریم را آویختم به دیوار خاطرات و به زندگی با مردمی سلام گفتم که عطر شناسنامه هایشان در مشام جانم بود و اسمم در میان اسمهایشان بالید و کم کم بزرگ شد .. 

با گریه هایشان گریستم و با خنده هایشان خندیدم . .

و امروز کنار من بودی و بی گناه سیلی خوردی ! 

از کسی که لباس خاکستری مرا پوشیده بود!  

مقابل چشم حیرت زده ی من سیلی خوردی در بی پناهی و ناچاری وخدایی که تنها دوستت بود دید که بی گناه سیلی خوردی از حشره ای که در لباس من خزیده بود.  همان لباسی که من به دیوار خاطراتم آویخته بودم.

و آن لحظه اندیشیدم کاش پس از جنگ سوزانده بودمش تا تنپوش بلایی چنین نمی شد...

پسرم... به تن های تکیده ای که در لباس من سالهای پیش جنگیدند شک نکن  

به قهرمانان قصه های من شک نکن به رودخانه های خون آلود اروند و کارون شک نکن  

به تنهای مجروح تنگه ی چزابه شک نکن به بدنهای خاک آلود دشتهای مهران شک نکن

 فقط به حشره ای شک کن که در لباس من خزیده بود

http://64.130.220.65/Multimedia/pics/1386/2/Art/333.jpg

نظرات 8 + ارسال نظر
رکسانا یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 ق.ظ http://www.roksanap2.blogfa.com

سلام مینا خانم

کجایی نیستی

نمیخوام فوضولی کنم اما میشه بپرسم چرا این همه غم؟

منتظر کامنتت هستم

موفق باشی

اینروزا کمی اکسیژن هوا کم شده.. می دونی که؟..

آرزو یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:39 ب.ظ http://anahita718.blogfa.com/

خیلی پست قشنگی بود

دختر پاییز دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com

خیلی جالب نوشته بود.مخصوصا آخرشو ...
چه خبر از سینا؟ چیکار کردین؟ من که این مدته خیلی سرم شلوغ بوده.حتی تمیتونم یه پست جدید بزارم.

سلام
سلامتی سینا هم خوبه مشغول انجام کاراشه تا ببینیم چی میشه به امید خدا.
مهدی چطوره؟ تخت گرفتی؟

ارش چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ق.ظ

kheili kheili matne zibayi bood man ke vaghean tahte tasir gharar gereftam..thx

علی شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:04 ق.ظ http://pianocafe.wordpress.com

سلام آدم برفی

این نشون می ده که حتی آدمهایی از تبار عبدالجبار کاکایی که به شاعر درباری معروف بوده اند یک زمانهایی می توانند از توابین شوند و بیایند و حقایق را ببینند و کور کورانه پشت یک عده اراذل و اوباش به نام دین نایستند..

زنده باد تمام دیکتاتورهای فقید جهان که به نام خود به مردم ظلم می کردند نه به نام دین!

موفق.علی.پیانو کافه

گندم دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:44 ب.ظ

خداحافظ بانوی شبنم پوش.....................

سرگردان سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ب.ظ

salam mina chetori khoobi aya!! modatai ke azat khabari nadram shayad 2,3 sal!!! hanooz to netmarketing hasti??

سلام
ممنون خوبم شما؟
نه نتورک مارکتینگ رو کنار گذاشتم چون زیاد جالب نبود الان تو نتورک اینوستمنت سرمایه گذاری کردم که خیلی بهتر از نت مارکته.

ویلیام سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:05 ب.ظ

سلام فقط نگاه می کنم.خبر اومد خبر بد در دروازه شکسته یکی نیست از این غریبه ها بپرسه جایی که همش پرنده است دست صیاد چرا بازه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد