آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

عشق است!

بی تفاوتم.. 

بی تفاوت تر از همیشه.. 

چه شجاعن کسایی که هنوز امیدی به تغییر دارن !

برای من دیگه چندان فرقی نمی کنه.. امیدوارم هر کس می تونه به همنوعش کمک کنه و دست کسی رو بگیره خدا کمکش کنه. 

باید یاد بگیریم صبور باشیم امیدوار و کمی هم محکم !...شاید!  

می خوام دیگه هیچی نگم و فقط نگاه کنم! 

عین یه مجسمه! 

راستی مجسمه ها رو تو کشور ما بیشتر دوس دارن می دونستی؟

همه ء جان و تنم وطنم وطنم وطنم... یادش بخیر...... 

 

 

من آن زلال پرستم در آب گند زمان 

که به فکر صافی آبی اینچنین لجن بودم 

 

غریب بودم و  گشتم غریبتر اما 

دلم خوش است که در غربت وطن بودم  

عشق است! 

نظرات 7 + ارسال نظر
انعکاس آب شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:01 ب.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com

شاید وقتی میخواستم مرتب کنم وبلاگاره قاطی حذفیا اشتباهی پاک شده
دوباره لینکت کردم.

الهام یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:56 ب.ظ http://sofalin.blogsky.com

سکوت ندا در نگاه آرزومندش جاودان گشت.

برای آرامش روح پاک " ندا صالحی "خدا را ندا سرمی دهیم...

شکستم..

مریم دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:02 ب.ظ

شکسته تر از همیشه برای یک انسان آزاده
---
درود بر تو گل مینای عزیز

درود بر دل مهربونت ..

مظفر دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:25 ب.ظ http://2bonhalili.blogfa.com/

با سلام
به روزم

الهام دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:37 ب.ظ http://sofalin.blogsky.com

دیدیش مینا؟
نافذترین نگاهیست که خرمن آتشی عظیم بر دلهامان نشاند.

آره دیدمش و آتیش گرفتم... تا یادش میفتم قلبم تیر می کشه و اشکام سرازیر می شه...

sepideh سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:57 ق.ظ


پر کشیدن ندا تمام دلها را شکست ...

خدا از سر کسی که این آتیش و به دل جوونا زد نگذره ...

و خدا از اون سر اون کسایی که قصد دارن این دولت و نظام اسلامی رو خراب کنن نگذره ...

خدا لعنت کنه هرچی تروریست و قاتله ...

خدا لعنت کنه اونایی که رفتن تو پوسته اسلام، دولت و آشنا، تا این دولت رو خراب کنن...

برای ظهور امام زمان و شادی روح ندا دعا می کنیم ...

مینا چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:42 ب.ظ

سپیده جان توام توهم پیغمبری گرفتتا!
تو فکر می کنی یه انسان کاملی و هرچی هم که می بینی و حس می کنی درسته و بقیه همه غرق در خطان؟!
یه کم ادبیاتت و عوض کن الفاظت و تغییر بده.
مگه تو میر حسین موسوی رو تمام و کمال می شناسی که راحت همه مدل تهمت به خودش و طرفداراش می زنی؟
دیگه غرورم حدی داره!
کسی که غرور داشته باشه و احساس کمال کنه حتی اولین پله معنویت رو پشت سر نذاشته!
ببینم شماهایی که به پل صراط اعتقاد دارین فردا سر پل صراط می تونین جواب میر حسین و بدین؟
خجالت نمی کشین نمی گم به یه سید به یه انسان یه مسلمون یه هموطن که اونم قصدش کمکه همه نوع تهمت می زنین و خودتون و مبرا از همه چی می دونین؟
مگه همه باید همفکر تو باشن تا تو آدم حسابشون کنی؟
اصلا مگه تو کی هستی خدایی؟!
بسه دیگه جمع کنین این کاسه کوزهء ادعا بازی رو.
جناب دکتر هرچی که هست بد یا خوب دوستدارایی داره و منتقدایی.
این یه امر طبیعیه آدم نباید اینقدر غرور داشته باشه که فقط خودش و ببینه و بگه هر کی من و قبول داره مومنه و انسانه هر کی قبول نداره کافره و شیطانه!
این خودش بزرگترین دسیسه شیطانه برای انسان.
یه کم از این لاک خود پرستی بیاین بیرون.
بین همه انسانها خوب و بد هست.
مسلمون مسیحی زرتشتی و..
این دین و نوع تفکر نیست که آدما رو از هم متمایز می کنه اون چیزی که انسانها رو از هم متمایز می کنه عشقه به خداست و باور پوچ بودن و هیچ بودن ما در برابر خدا و بندها های خدا.
قضاوت در مورد دیگران کار من و تو نیست کار خداست.
امیدوارم خدا به همه کمک کنه تا درست و غلط و از هم تشخیص بدن و به هممون ادب یاد بده که به همدیگه توهین نکنیم و اینقدر هم مدعی نباشیم.
یا علی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد