آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

چرا موسوی؟

 این روزها بحث انتخابات یکی از مهمترین و داغترین مباحث روز می باشد. 

هر ایرانی وطن پرست که به سرنوشت خود و کشور خود حساس است به دنبال راه چاره ای می گردد برای نجات از وضعیت کنونی و همچنین راهنمایی و متمایل کردن دیگران به سمتی که به نظرش درست می آید. 

کاندیداهای ریاست جمهوری هر کدام با رویکردهایی خاص و متفاوت به تبلیغات می پردازند و حامیانشان نیز به دنبال انتشار برنامه ها و معرفی افکار و اهداف ایشان می باشند. 

در این بین تفاوت نظرهای بسیاری دیده می شود و هر کس بر مبنای اولویتهای ذهنی خویش از کاندیدایی که با فضای ذهنی او همخوانی بیشتری دارد حمایت می کند. 

من نیز بر مبنای فضای ذهنی خویش و وظیفه ای که بر دوش خود احساس می کنم نظر خود را می گویم و دلم می خواهد سخنان موافقان و مخالفان نظرم را بشنوم.  

 در ابتدا خطاب به کسانی که نمی خواهد رای بدهند.  

 رای ندادن و مشارکت نکردن به معنای بی تفاوتی نسبت به سرنوشت است و عملا به معنای رای به رقیب خواهد بود ، نتیجه انتخابات از پیش تعیین شده نیست کما اینکه در سال ۷۶ نیز به مردم ثابت شد که رای آنها سرنوشت انتخابات را تعیین میکند.  

پس این فرصت را از دست ندهید و سعی کنید انتخابی عادلانه آگاهانه و عاقلانه داشته باشید و با تحریم انتخابات راه را برای برد اقلیت پسندها باز نکنید!   

حال برای نظر خود چند دلیل می آورم که البته توضیحی مناسب است از سایت www.mirhussein.com 

 moosavi&khatami

البته این را بگویم که در ابتدا بنا بر احترامی که نسبت به آقای خاتمی قائل بودم و به توصیه ایشان تصمیم گرفتم به میر حسین موسوی رای بدهم اما حال  پس از تحقیقات در مورد ایشان در روزنامه ها اینترنت و در مباحث جمعی در بین مردم و خانواده تصمیم برای رای به ایشان قاطع تر شد. 

دیدن همایش دوم خردادو مشاهده حدا قل ۳۵ هزار نفر از حامیان خاتمی و موسوی  در ورزشگاهی ۱۲ هزار نفری! که یک صدا نام ایشان را فریاد می زدند دلم را قرصتر کرد و عزمم را راسخ تر.    

    

 tehran-hamiane moosavi&khatami-hamayeshe 2e khordad 2/3/88   

گزارش تصویری از همایش دوم خرداد (کلیک کنید) 

از نظر من آزادی اندیشه بزرگترین حقی است که باید در اختیار یک انسان قرار گیرد و امیدوارم مهندس موسوی نیز همچون آقای خاتمی این اصل را عملی کنند هر چند به سختی! 

 

همانطور که همه شما نیز می دانید دوران رشد هنرمندانی چون ناصر عبداللهی عزیز در سالهای ۷۸ به بعد بود و زمان ریاست جمهوری آقای خاتمی.   

هنرمندانی چون ناصرعبداللهی شادمهر عقیلی و... در این دوران آزادی بیشتری برای انتشار آثار هنری خود یافتند و حتی در آن دوران بسیار بیشتر ناصریای عزیز را در تلویزیون مشاهده می کردیم کما اینکه متاسفانه در دولت نهم شاهد تحریم نسبی ناصریا در صدا و سیما بودیم و همینطور آلبوم ماندگار ناصریا حداقل ۲ سال پشت درهای بسته مجوز قرار گرفت و در نهایت نیز پس از مرگ این عزیز بزرگوار مجوز پخش گرفت!  

البته این تنها بخشی از محدودیتهای اینچنینیست... 

جدا از  مسایل سیاسی و تاثیراتی که انتخابات در سرنوشت تک تک ما دارد واقعیت این است که ناصریا در فضایی به اوج خودش رسید که سیاست های دولت آقای خاتمی در زمینه فرهنگ و به خصوص موسیقی اعمال میشد.
و آن فضا و نگاه دکتر خاتمی به مقوله ی فزهنگ باعث شد خیلی از هنرمندا ن مثل شادمهر عقیلی،دکتر اصفهانی،عصار و ناصرعبداللهی و خیلی ها اجازه رشد و فعالیت داشته باشند و اینها همه با توجه به سیاست های فرهنگی خوب آنزمان بود
گرچه میدانیم اکثر طرفداران ناصریا و کسانی که به این سایت سر میزنند از میرحسین موسوی حمایت کرده اند(نظرسنجی اینترنتی سایت) اما اطلاع رسانی فرهنگی کاری بسیار نیکوست. 

اکثر هنرمندان و سینماگران از مردم تقاضا کرده اند که در انتخابات شرکت کنید و به مهندس موسوی که خود یک نقاش هنرمنداست رای بدهید.
از بخش کثیری از هنرمندان که از موسوی حمایت کردند اسم چندکارگردان مطرح سینمای ایران به چشم میخورد:داریوش مهرجویی،کیومرث پوراحمد(کارگردان قصه های مجید-عکس پایین)،مجید
مجیدی،پوران درخشنده،محسن مخملباف، عباس کیارستمی، ناصر تقوایی و کمال تبریزی(کارگردان فیلم مارمولک).. و همچنین هنرمندانی چون: 

پرویز تناولی، آیدین آغداشلو، رضا کیانیان، محمد احصائی، حسین خسروجردی، صداقت جباری، حبیب‌الله صادقی، فرح اصولی، گیزلا سینایی، کاظم چلیپا، نیکی کریمی، قباد شیوا، جمشید بایرامی، سیف‌الله صمدیان

  

poor ahmad 

 کیومرث پوراحمد(کارگردان قصه های مجید)


 عزت الله انتظامی،پگاه آهنگرانی،بهاره رهنما،داوود رشیدی،لیلی رشیدی،محمود پاک نیت ،داریوش فرهنگ،محمد رضا فروتن،محمد علی کشاورز،فاطمه معتمد آریا و..  از مردم درخواست مشارکت و رای دادن به مهندس موسوی را داشته اند.   

علی پروین،محمد مهدی همت،خانواده شهید همت همسر شهید رجایی خانواده شهید باکری و حتی بیت امام خمینی و همچنین نوه ایشان حسن خمینی نیز از حامیان میر حسین موسوی هستند.
محمد نوری استاد آواز ایران و استاد علیزاده،استاد کلهر وخیلی دیگر از هنرمندان عرصه ی هنر همچون ناصر چشم آذرحمایت قاطع خودشان را از خاتمی و موسوی اعلام کردند. 
حتی همسر شهید رجایی در همایش دوم خرداد در ورزشگاه دوازده هزار نفری آزادی به صراحت ذکر کرد شبیه ترین فرد به شهید رجایی مهندس موسویست نه کسان دیگری که از ایشان برای شعار های تبلیغاتی خود از نام این شهید بزرگوار سوءاستفاده می کنند. 

خانواده های شهید همت باکری و .. نیز از ایشان حمایت کردند.  

اما این را هم بگویم که انتخاب یک رییس جمهور تازه شروع یک راه است و پس از انتخاب این رییس جمهور است که باید در مورد تحقق شعارها و قولهایش پاسخگو باشد.   

حال بخوانیم چرا میر حسین موسوی؟  

  

1)
مهندس موسوی در زمان جنگ در حالیکه نفت بشکه ای ۷ دلار بود و بیش از نیمی از درآمد کشور صرف جنگ می شد قیمت ها را به خوبی ظرف ۸ سال کنترل و تورم را مهار نمود و این در حالیست که کشور کاملا در تحریم بود و میادین نفت و گاز به این وسعت وجود نداشت .

2)

بهترین و هنری ترین فیلم های سینمایی و سریال ها در زمان نخست وزیری جناب آقای مهندس موسوی همزمان با شرایط بحرانی جنگ ساخته شد و حداقل سانسور ها اعمال می گردید و این ایام مقارن با وزارت ارشاد جناب آقای خاتمی بود. 

3)
مهندس موسوی دارای یک شخصیت فراگیر و با توان مدیریتی بالا در امور اقتصادی است که مورد حمایت جناب آقای خاتمی و اکثریت قریب به اتفاق گروه ها ی اصلاح طلب قرار گرفته است لیکن برخی گروه های اصولگرای منتقد دولت نیز از ایشان حمایت کرده اند . 

4)
 آقای مهندس موسوی معتقد به گردش شفاف و آزاد اطلاعات و آزادی های اجتماعی و رسانه ای در چارچوب قانون بوده و با هرگونه رانت برخورد خواهند کرد و اعلام کرده اند اطلاعات قراردادهای نفتی را برای مردم بازگو خواهند کرد و نظارت مجلس بر نحوه هزینه کردن دولت را احیاء خواهند نمود تا شاهد تخلفات بودجه ای نباشیم.ایشان در راستای توسعه آزادیهای سیاسی و رسانه ای به شدت مخالف برخورد با دانشجویان و مطبوعات به دلیل ابراز عقایدشان میباشند. 

5) 

 آقای مهندس موسوی به مسائل جوانان و بانوان بسیار حساس بوده و اعتقاد دارند که به این اقشار مهم جامعه بایستی کاملا اعتماد کرد و از هرگونه برخورد امنیتی  و پلیسی با آنها پرهیز نمود و لذا موضوع جمع  کردن گشت های ارشاد را مطرح کردند .حضور سرکار خانم دکتر زهرا رهنورد در اکثر کنفرانس ها،سفرهای استانی و همایش های انتخاباتی ایشان که برای اولین بار در تاریخ انتخابات ریاست جمهوری مشاهده است نشانگر عمق توجه مهندس موسوی به جایگاه رفیع بانوان میباشد. 

6)
مهندس موسوی معتقد به ایجاد رونق اقتصادی از طریق توسعه تولید و اشتغال بوده و همچنین اصلاح روابط خارجی و اتخاذ یک سیاست خارجی فعال و تنش زدای مبتنی بر منافع ملی حد اکثری را از عوامل مهم در توسعه بازار کسب و کار و ایجاد اشتغال میدانند. 

 7)

 مهندس موسوی مدافع کرامت انسانی و حفظ حریم شخصی افراد بوده و مدافع شخصیت و حرمت اتباع ایرانی در سرتاسر جهان میباشند. 

8)
 مهندس موسوی معتقد است در شرایطی که کشور ما قطب کشاورزی است چرا باید انگور چینی ،پرتقال پاکستانی و برنج هندی وارد شود و میوه های کشاورزان در باغات ضایع شوند. 

9) 

 مهندس  موسوی معتقد است در مواردی که کشور دارای تولیدات داخل با کیفیت بالا میباشد چرا باید با واردات بی رویه و با تعرفه گمرکی ناچیز نسبت چرخهای تولید کشور را کند و در برخی موارد متوقف کنیم و باعث گسترش فقر و  بیکاری در جامعه شویم.  

جهت اطلاعات بیشتر می توانید به بخش پرسش و پاسخ های متداول در سایت www.mihussein.com  و چرا میر حسین  در همان سایت و نیز سایت www.ghalamnews.ir مراجعه کنید .    

همچنین می توانید به سایت موج سوم www.mowj.ir نیز مراجعه کنید. 

   

 و اما شما طرفداران ناصریای عزیز که از اهمیت ویژه ای برای من برخوردار هستید حتما در بخش نظرات نظر پیشنهاد و انتقادات خود را بگویید تا دست در دست هم و با کمک یکدیگر سرنوشت خود و کشورمان را رقم بزنیم و تغییری حتی حداقلی ایجاد کنیم. 

 

اگر ناخدای یک  کشتی نتواند به درستی کشتی را هدایت کند بی شک همه سرنشینان در معرض نابودی قرار می گیرند  حتی اگر با او مخالف باشند! 

 

تحریم انتخابات رای به ناخدای ... است. 

  

و اما زمان پخش برنامه های تبلیغاتی مهندس موسوی از سیما: 

 

جمعه
1/3/88  ساعت21:45  شبکه اول  با دوربین

دوشنبه
4/3/88  شبکه جام جم  با ایرانیان خارج از کشور

شنبه
9/3/88  ساعت 21:45  شبکه اول  فیلم تبلیغاتی 1

سه شنبه
12/3/88  ساعت 18:30  شبکه چهار  پاسخ به کارشناسان

چهارشنبه
13/3/88  ساعت22:30  شبکه سه  مناظره با آقای احمدی نژاد  


پنجشنبه
14/3/88 ساعت22:30  شبکه سه  مناظره با آقای رضایی

جمعه
15/3/88 ساعت 19:30  شبکه خبر  گفتگو

شنبه
16/3/88 شبکه جام جم  فیلم تبلیغاتی

یکشنبه
17/3/88 ساعت 22:30  شبکه سه  مناظره با آقای کروبی

دوشنبه
18/3/88 ساعت21:45 شبکه اول فیلم تبلیغاتی 2

سه شنبه
19/3/88 ساعت 22:45 شبکه دو گفتگوی ویژه 

 

دوم خردادیها: 

موج سوم      www.mowj.ir

قلم نیوز       www.ghalamnews.ir 

کلمه             www.kalemeh.ir

آفتاب نیوز      www.aftabnews.ir

میرحسین  www.mirhussein.com

و...   

 در لینک زیر همراهان مهندس موسوی را مشاهده می نمائید.  

 

چهره های حامی میر محسین موسوی 

نظرات 27 + ارسال نظر
زیرخط سکوت چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:26 ق.ظ http://www.sukut.blogsky.com


شنبه 9 خرداد ماه سال 1388 ساعت 5:30 PM
سلام گل مینای عزیز تو به کی رای می دی به من رای بده باشه اگر رای نمی دی لطفا به وب منم سر بزن ولی از شوخی گذشته من یا رای نمی دم یا به موسوی رای می دم مرسی از مطالب جالبت عزیزم باز خواهم آمد
پاسخ:

آفرین آفرین!

زیرخط سکوت چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:30 ق.ظ http://www.sukut.blogsky.com


شنبه 9 خرداد ماه سال 1388 ساعت 5:32 PM
به به می بینم که منو نلینکیدی نامرد روزگار ایشالله ناخن سمت چپت بمیره عزیزم دفعه بعد که اومدم باید منو اون بالا بغل اسم و عکس ناصریا ببنم اوکی عزیزم خداحافظ عزیزم

فروزان چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:31 ق.ظ


شنبه 9 خرداد ماه سال 1388 ساعت 6:56 PM
جاوید موسوی
فقط موسوی
دوستتدارم مینا جان
تا اخر راه راه ناصررا ژیش گرفتهام ادامه میدم

هومن چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ق.ظ


شنبه 9 خرداد ماه سال 1388 ساعت 8:46 PM
سلام.
من قصد تحقیر و اهانت به کسی ندارم.
اما با احترام به بقیه کاندیدای اصلاح طلب موسوی به نظر این حقیر بهترین گزینه است.
چون هم خودش و هم خانوادش اهل هنر هستند.
و حمایت اقشار هنری از او بی نظیر بوده.
فکر میکنم پگاه آهنگرانی گفته بود اگر میخواهید فیلم ها مجوز بگیرن با انتخابات قهر نکنید و به حمایت از موسوی و خاتمی بیایید.
امیدوارم ایران رییس جمهوری شایسته پیدا کنه


گندم چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:33 ق.ظ


یکشنبه 10 خرداد ماه سال 1388 ساعت 2:28 PM
جای خاتمی خیلی خالیه...

sepideh چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:34 ق.ظ

دوشنبه 11 خرداد ماه سال 1388 ساعت 09:46 AM

گو به آن شیخ و میر و سرلشکر

بر نداریم دست از رهبر ...

حاج محمود رأی قطعی ماست

نه فقط ما، تمامی کشور ...

مستند روایت فتحم دیدیم!

تمام این چیزا مظلوم نماییه ..

وجود داره از الان حرف بزنه ...

نه فیلمای 25 سال پیش و نشون بده ...

خوبه واسه رضای خدا رفته جنگ ...

پس این همه ریاکاری دیگه ماله چیه؟!

طرفداراش هم که دیگه معلومه ...

یه مشت دختر و پسر علاف ....

که فقط یه نوار باریک روی سرشونه نه روسری...

حالا ما نمی گیم خیلی باحجاب ولی حداقل آبروی ایران و ایرانی و اسلام رو دارن می برن ....

این چه اسلامیه؟!

این چه جنگی بود؟

جنگ کردن و این همه جوون زیر خاک خوابیدن که جوونای مملکت اسلامی این بشن؟!

بخدا اگه یه جو معرفت داشتن این جوونای حالایی، تو مملکت ما اینقدر فساد نمی شد ...

آدم طرفدارای میرحسین و که می بینه حالش بد می شه ...

اینقدر دیوونه بازی در میارن که آدم به عقلشون شک می کنه..

میخوان تبلیغ کنن مثل آدم حسابی نه اینقدر دیوونه بازی....

راست می گن سالی که نکوست از بهارش پیداست!



پاسخ:

عزیزم ما به دنبال یافتن یه راه حل برای اصلاح وضعیت کنونی هستیم نه به دنبال تخریب کاندیداهای مخالف!

sepideh چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 ق.ظ

سه شنبه 12 خرداد ماه سال 1388 ساعت 00:36 AM

این کامنت ها رو گذاشتم به دلیل لینکی که از وبلاگ سیاورشن گرفته بودی و زیر متنت گذاشته بودی.

بندرعباس و فیلم تبلیغاتی احمدی‌نژاد!

پس حالا فیلم تبلیغاتی میرحسین موسوی رو هم من نشون تو میدم.

و اون هنرپیشه ی زن مازندردانی ..

جالبه!

بوی صداقت آمد!


پاسخ:

می تونی سری به این لینک بزنی عزیزم

مجید مجیدی: جریان تخریب‌کننده موسوی را افشا می‌کنم مجیدی کارگردان سینمای ایران انتشار اخبار کذب توسط برخی حامیان دولت را نشان دهنده دست و پا زدن آنها برای رهایی از وضع موجود دانست. مجیدی گفت: «آنها با این کارها بیشتر وضع خود را خراب می کنند.»

http://www.mowj.ir/ShowNews.php?6821

مجیدی با اشاره به انتشار خبری از سوی برخی از سایت‌ها درباره حضور یک بازیگر در فیلم تبلیغاتی میرحسین گفت: «خانمی که در این فیلم حضور دارد از افراد شناخته شهر بابل است که در عرصه‌های اجتماعی حضور داشته است. ادعای هرگونه بازسازی و بازیگر بودن این خانم کذب محض است و ما به دلایل اخلاقی از انتشار اسم این خانم معذوریم.»


sepideh چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ق.ظ

سه شنبه 12 خرداد ماه سال 1388 ساعت 01:31 AM

چرا معذورند؟!

آخییییییییییییی ....

باز هم بوی صداقت آمد!

اینو نگه چی بگه؟!

اتفاقاً خیلی ها هم می خوان خیلی از رازهای دیگر رو فاش کنند


پاسخ:

گفتنی ها بسیار است اما من ترجیح میدهم بیشتر نظاره گر صحبت دوستان باشم.
پس پاسخ شما با دوستان.

sheeva چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:37 ق.ظ

سه شنبه 12 خرداد ماه سال 1388 ساعت 1:38 PM
سلام و درد دل من،
این کاندیدا‌ها را کی‌انتخاب کرده. من که یادم نمیاد دستی‌در انتخاب اینها داشتم.دولت میگه هر کی‌می‌خواد میتونه نامزد انتخابات ریاست جمهوری بشود ولی‌همه میدونیم که این حرف است. مگه شورای محافظان یا نگهبان میذاره هر کی‌خواست نامزد بشه خیلی جالب و با نمک هست این حرفهایی که دولت می‌زنه.باز هم ما را خر کردند که دنیا بگن ما آزادی داریم و در ایران دمکراسی هست. یک بچهٔ دوازده ساله هم کاندیدا شد دولت فکر میکنه ملت ایران خرند شاید هم باشیم چون سی‌ساله هر کار خواستند کردند و ما حرف نزدیم. از ما مردم بدبخت تر توی دنیا نیست اول که شاه رفت گفتند آخوندها خوبند این‌ها هم که دزد و جنایت کار در آمدند یادتون نره دزد و جنایت کار از لقبها یه اون مرتیکه شاه بود این آخونها القاب اون شاه رو هم دزدیدند. این آخوندها همه چیز رو میدزند حتی خود دزدی رو.
الان که لیست نامزدها به چهار تا رسیده باید فکر کنیم این اشخاص قبلا چکار بودند آیا برای حقوق بشر احترام داشتند آیا برای مردم ایران دلشون میسوزه یا نه ، یا فقط به فکر آخوندها و اونها چی‌میخواند باشه.باید دقیقا به گذشته این نامزدها نگاه کنیم . ما هیچ دستی‌در انتخاب این کاندیدها نداشتیم و هیچوقت هم نخوایم داشت ولی‌اقلاً با رای درست دادند میتونیم بگیم کی‌باید انتخاب بشه شاید بالاخره یه امیدی باشه.
در پایان چند نکته از سخنان امام عزیزمون امام خمینی براتون مینویسم که چقدر امام گفتند رای دادن مهم است و وظیفهٔ ما هست. نه گفت نماند که این دزدن و جنایتکار‌ها آبروی اسلام رو هم بردند در کشورهای خارج میگند ایرانیها نه میگند ایرانی‌هستند و نمیگند مسلمانند و خیلیهشون به دینهای دیگر رو آوردند. البته اینها همه حساب پس میدهند خدا از ظلم این اخوندهای اسلام نما نمیگذره.
sheevaa@ymail.com


مینا چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:37 ق.ظ


سه شنبه 12 خرداد ماه سال 1388 ساعت 3:41 PM
سپیده جان سالهاست که آقای احمدی در حال افشاست!
همونطور که مفسدای اقتصادی رو معرفی کرد چیزای دیگه رو هم فاش می کنه!
موسوی حساب خودش و پس داده همه می دونن که اون آدم درستیه

سلطان چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:38 ق.ظ


سه شنبه 12 خرداد ماه سال 1388 ساعت 4:15 PM
سلام سپیده جان.
اگر شما به امام و مراجع تقلید ایمان و اعتقاد داردید.
بیت امام از میرحسین موسوی حمایت کرده و این رو میتونی تحقیق بکنی.(از منایع مستقل تحقیق کن)
قکر کنم در جایی دیدم مراجعی که حاضر نشده اند احمدی نژاد با آنها ملاقات کنه با موسوی دیدار داشتند!
در ضمن خیلی از هنرمندان مطرح موسیقی و سینما حمایت صریح خودشون رو از موسوی اعلام کردند.
کافیه سری به سایت موج سوم بزنید.
www.mowj.ir
منتها یعضی از متعصبا سپیده جان که نمیخوان ببینن موسوی واقعا رای اول ایرانه اون رو تخریب میکنن و فکر میکنن دیگران هم شانس پیروزی دارند.
در صورتی که بدلیل حمایتهای امام از موسوی و سید خاتمی از اون اکثرا نخبگان و دانشگاهیان از ایشون.
ایشون 90در00 رای خواهد آورد با اینکه صدا و سیما هم از دیگر نامزد رقیب موسوی حمایت میکنه
کسی که نخواد ببینه حتی اگر امام زمان هم ظهور بکنه نمیبینه و در تحجر و تفکرات طالبانی خواهد موند.
سپیده جان
و برو خودت از بیت حرفاشون رو از منابع بی طرف دنبال بکن.
تو کسی هستی که مذهبی به نظر میای برام جالبه که هنوز قانع نشدی که موسوی بهترین گزینه است.



یه عاشق چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:39 ق.ظ


سه شنبه 12 خرداد ماه سال 1388 ساعت 11:15 PM
روزی۱۴ صلوات
به نیت پیروزی دولت اسلامی
دولت احمدی نژاد

sepideh چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:40 ق.ظ

سه شنبه 12 خرداد ماه سال 1388 ساعت 11:54 PM

هیچوقت بیت امام و رسانه از کسی طرفداری نکرده و نمی کنه ...

بگذریم که آقای خاتمی طرفداری کردند!

که اونم نمیشه بگی جزء بیت امام!

امام توی سخنرانی شون فرمودند که: من به کسی که در نظر دارم رأی می دم و شما هم به کسی که در نظر دارید.

هیچوقت به کسی جهت ندادن!

واقعاً سر در نمی یارم که این کار آقای خاتمی از چه روی بوده؟!

من خودم نسبت به موسوی نظر خاصی نداشتم....

بعد که طرفدارهاشون رو دیدم واقعاً بهم ثابت شد که:

سالی که نکوست از بهارش پیداست!

محبوبیت باید خودبخود کسب بشه

نه با این همه تبلیغات بی رویه و هزینه های هنگفت!

مراسم و ضیافت و ....

خوب معلومه اکثر جوونای امروزی عاشق تجملات هستند و چه کاری بهتر از این واسه چذب طرفدار!

چشمهاتون رو باز کنید!

با یک وعده وعید آزادی خام نشید!

مطمئن باشید دوره های قبل هم همین حرفها رو می زدن ...

آخرش همین پارچه های سبز می مونه دور مشتاتون ...

و دیگر هیچ ....

من فقط نگران همین یه خورده مذهبی هستم که جوونامون دارن!

جوونا فکر کردن تمام مشکلات همین برداشتن حریم بین دختر و پسر و گشت ارشاد و ... هست.

نمیدونن که اگه یه خورده هنوز غیرت ایرانی داریم مال همین مذهبمونه.

و در آخر نمیدونم دلیل طرفدراری کردن شبکه های خارجی از موسوی چیه؟!

واقعاً این یکی دیگه نوبره !!!!!

در جواب مینای عزیزم واسه ی اون لینکی که گذاشتی!

از کجا میدونین مسوول از نظر احمدی نژاد خاتمی بود؟!

از کجا میدونین اون کشور اروپایی فرانسه بوده؟!

فقط توی اون دیدار پله بوده؟! مسوول فقط رئیس جمهور اسبق خاتمی بوده؟!

این همه وزیر و وزرا نداریم؟!

بچه ها اول فکر کنید!

آقای احمدی نژاد میگه یکی از مسوولان، نگفته که کی؟!

پس اینقدر ناجوانمردانه قضاوت نکنین!

این کمال بی انصافیه!

و در جواب شیوای گلم!

عزیزم کشور ایران یا کشورهای دیگه که همینطوری همه کاری بدون قانون انجام نمیدن!

کشور ما، نه تنها کشور ما بلکه همه ی کشورها از طرف آژانس بین المللی کنترل میشن و رأی گیری همینطور کشکی هم نیست!

و یکبار دیگه میگم کسی که محبوب باشه و کارش درست باشه میلیاردها تومان خرج تبلیغات گسترده نمی کنه!

صبر میکنه تا مردم تصمیم بگیرن!

و در آخر هم یادآوری می کنم:

یادتون نره که احمدی نژاد چقدر کمک به جوون و مملکتمون کرد!

یادتون باشه که کسی که باعث شد جوون توی مملکت روی پای خودش بایسته کیه؟!

یادتون باشه که چقدر به سلاح های جنگی اضافه شد!

چقدر تلاش شبانه روزی صادقانه برای کمک به مملکت و حس خودکفا بودن رو در جوون احیا بخشید!

شعار انرژی هسته ای رو اون در گوش دنیا فریاد زد تا بیگانه کر بشه!

یادتون نره ...

فقط کمی با خودتون روراست باشید و منصفانه تصمیم بگیرید!

اما راست می گن طلا که پاکه چه منتش به خاکه!

من صدای نفس باغچه را می شنوم!


www.whoami.blogsky.com چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:47 ق.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com

کشتی خودتو با این انتخابات. من که عمرا رای بدم. تو حالا هی دلیل و مدرک بیار.به روزم. به جای این حرفا بیا این نقاشی ها رو ببین.

یه عاشق چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:08 ب.ظ

سیدی تنها به رنگ سبز نیست
هیچ دانی مادر سادات کیست؟
سبز یعنی عاشق مولا شدن
پشت درب حیدری زهرا شدن
سبز یعنی عشق تا شور ولا
با حسین فاطمه در کربلا
طالب سبزم نه این سبز ریا
سبزهم بازیچه شد مهدی بیا

رای ما دکتر محمود احمدی نژاد

یه عاشق چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ب.ظ

دکتر اسفنیار فرج وند استاد اقتصاد دانشگاه اکسفورد:
هرکس الفبای علم اقتصاد را بداند دکتر احمدی نژاد را خواهد ستود.

sepideh پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:50 ق.ظ


تمام کلام میرحسین موسوی یا همون جومونگ به قول مینا این بود:

چیزه، چیز، چیز

اصلاً حرف زدن بلد نبود بابا ...

من نمیدونم این همه جوون دل به چیه آقای موسوی بستن؟!

اولشم که صداش میلرزید و اصلاً صداش در نمی اومد.


آقای دکتر احمدی نژاد، پیروزی از آن شماست، هرچند که چشم شما رو قدرت نگرفته ...

به امید انتخاباتی پورشور از هموطنان عزیز ....

sepideh پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:08 ق.ظ


دشمن زحضور گرم ما مردود است
از کشور صاحب الزمان مطرود است
چون عزت دین و خلق و میهن خواهیم
در منطق و رای ما فقط محمود است
وقتی که رهبری میگه
رییس باشه ضد فساد
تو فکرتون اسم کیه
به غیر احمدی نژاد

رنگ ستاد احمدی نژاد اعلام شد: سبز سفید قرمز، من میهنم را تجزیه شده نمی خواهم ...


sepideh جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:02 ب.ظ


و دقیقاً شادمهر عقیلی در دوره ی آقای خاتمی ممنوع الفعالیت شد.

و ناصر عبداللهی رو هم در دوره قبل از آقای خاتمی خیلی تحت فشار قرار دادن!

مینا خواهش می کنم از ناصر به عنوان تبلیغ استفاده نکن!

چرا توی ذهن بچه ها تشویش ایجاد می کنی؟!

چون بچه ها روی ناصر حساسن تو حق نداری به نفع هر کسی استفادش کنی...

واقعاً متأسفم ...

ماشالله به این همه ممارست.
خسته نباشی عزیزم خدا قوت.

حسین رحمانی جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:22 ب.ظ http://www.hossien128.blogfa.com

only mahmood

sepideh شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ق.ظ


اگه حیله و ریا در کاندیدتون نبود، هرچی کامنت گذاشته بودم تأیید می کردی، نه اینکه گلچین کنی عزیزم...


دیگه حتی یک درصد هم موسوی رو قبول ندارم ...

اگه حرفتون حقه چرا می ترسی همه کامنتا رو تأیید کنی؟!

من که توش فحش نداده بودم یا حرف زشتی نزدم که قابل تأیید نباشه...

اگه حرفم حق نبود می تونستی دفاع کنی...

طرفدارانش هم عین خودش حرفاشون بدون دلیل و مدرکه ...

کارت حرف نداره عزیزم، ادامه بده!

و خداوند حیله و مکرشون رو به خودشون بر می گردونه ...

چون وبلاگ شخصیمه و حق دارم هر چی رو دوست دارم تایید کنم عزیزم.
در ضمن شما حق انتخاب آزاد داری.
موفق باشی.

sepideh شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:59 ق.ظ


آزادیه اندیشه

با چیز درست نمی شه!

«رییس جمهور لایق، نخست وزیر سابق»،
«موسوی با 30 میلیون، رییس جمهور ایرون»،
«آزادی اندیشه بی موسوی نمی‌شه»

!!!
بچه بازی رو کیف می کنی؟!

الهام شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ب.ظ http://sofalin.blogsky.com

با احترام به نظر تمام دوستان و مینای عزیز که اینروزها ستاد انتخاباتی تشکیل داده!
اما
من هم جزو دوستانی هستم که رای نخواهم داد و دلائل خودم را دارم.
اول یاد بگیریم به خواست هم احترام بگذاریم و یکدیگر را متهم نکنیم اگر من رای می دهم یا نمی دهم دلیل بر بی تفاوت بودنم نیست.
رقیب برای شما رقیب است و رای ندادن یعنی امتیاز برای او از نظر شما وگرنه من حتی کسی را نمی بینم که رقیبی هم ببینم.
فقط می گویم این موج شبیه موجیست که خاتمی را رییس جمهور کرد و بعد شاهد حوادث کوی دانشگاه و ۱۸ تیر بودیم.کاش خودمان را بیش ازین گول نزنیم....
به امید ایرانی آباد و آزاد و خالی از دروغگویان مردم فریب!

فاطمه- اصفهان یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ب.ظ

کوه درد از اسحاق احمدی را میخواستم میشه بذارید واسه دانلود ممنون میشم
فقط به موسوی رای می دهم
جای ناصریا خالیه در انتخابات
فکر کنم اون هم اگر بود به موسوی میداد
منتظر هستم خواهش میکنم واسه دانلود این اهنگ را بذارید

حتما دوباره یاد آوری کنید تا در آینده تو سایت قرارش بدم.

sepideh دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ق.ظ


فرج اله سلحشور هم احمدی ن‍ژاد را لایق رییس جمهوری دانست.

http://www.honarnews.com/index.aspx?siteid=1&pageid=140&newsview=4972

و‌ی‌ ت‍ص‍ری‍ح‌ ک‍رد: ‌اح‍م‍د‌ی‌ ن‍ژ‌اد درد دی‍ن‌ د‌ارد، ولای‍ت‌ م‍د‌ار ‌اس‍ت‌ و طرف‍د‌ار م‍ظل‍وم‍‍ان‌ ب‍وده‌ و خ‍ودش‌ ر‌ا ‌از م‍ردم‌ م‍ی ‍د‌ان‍د و ‌اگ‍ر خ‍د‌ا‌ی‌ ن‍ک‍رده‌ ‌ای‍ن‌ دول‍ت‌ ‌ع‍وض‌ ش‍ود ق‍‍ا‌ع‍ده‌ و ف‍رم‌ م‍م‍ل‍ک‍ت‌ د‌ار‌ی‌ م‍ک‍ت‍ب‍‍ی‌ ‌ع‍وض‌ خ‍و‌ا‌ه‍د ش‍د.

sepideh دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ب.ظ


اینم تهمتی که آقای احمدی ن‍ژاد روا داشتند به نام بازی دو بازیگر بندرعباسی در مستند آقای احمدی نژاد:

چشمهاتون رو باز کنید، بیبنید، و مقایسه کنید:
http://mahmadinejad.blogfa.com/post-41.aspx

حالا کی داره دروغ میگه؟

اون زن مازندرانی در فیلم آقای موسوی

یا این دو رهگذر که حتی تهمت زدن که با دوربین دارن صحبت میکنن و ازشون فیلم می گیرن نه با آقای احمدی نژاد...

و خداوند حیله ها و مکرشون رو به خودشون بر می گردونه ...


sepideh دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:09 ب.ظ


جالبه که بدونید:

ناصریا در مراسم انتخابات قبلی به آقای دکتر محمود احمدی نژاد رأی دادن...

پس چرا شماها شدید کاسه ای داغ تر از آش؟!

ناصریا ۴ سال پیش به احمدی نژاد رای داد همانطور که خود من رای دادم!
اما اگر زنده بود الان هم رای می داد؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد