آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

عشق لالایی بارون تو شباس..

مدتها بود منتظرش بودم... 

اونی که با نگاش دلم نرم بشه و پشتم گرم... 

چقدر منتظرت بودم عزیزم ...

حالا که داری میای هم پشتم گرمه و هم دلم نرم.. 

احساس عجیبی دارم انگار تا حالا عاشق نشده بودم!   

 

نمی دونم به چی می گن عشق اما اسم این احساسی که دارم هرچی می خواد باشه باشه من می پرستمش.. 

نمی دونم چی تو این دنیا زیباتر از لبخند تو ئه شاید آرامش چشمات وقتی آروم خوابیدی و جسم و روح قشنگت در آرامشه... 

می خوام بگم که بدونی تو بهترین هدیهء خدایی برای من. 

شاید بارها بهت گفته باشم که ...  دوستت دارم اما دلم می خواد اینبار اینجا بگم تا تو دل تاریخ اینترنتی هم ثبت بشه.. 

تو بهترینی بهترین هدیه خدا بهترین هدیه ناصریا بهترین اتفاق زندگیم ... 

تو عزیزترینمی .. دوستت دارم... دوستت دارم تا ابد تا همیشه...   

 

تقدیم به عزیز مسافرم که بی صبرانه منتظر اومدنشم..  

 

نظرات 10 + ارسال نظر
تقدیم به تو جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:28 ب.ظ

خیلی دوست داشتی هستی.
خیلی با محبتی عزیز دلم.
با تو حس عشق رو تجربه کردم و دوستت دارم.
خداوند تو را برای من نگه دارد .
عزیزترینی.
برای همیشه دوستت دارم....

فدای محبت و وفاو معرفتت..
بازم می گم دوستت دارم..

ویدا جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:42 ب.ظ

ان شاالله همیشه همین جوری با انرِِژی ببینمت مینای گللللم...
امیدوارم مسافرت هم زود زود بیاد تا از چشم انتظاری در بیای نازنین من. خیلی دوست دارم . خیلی خیلی زیاد :-)

مرسی ویدا جون دل به دل راه داره.

الهام جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:49 ب.ظ http://sofalin.blogsky.com

:)
برایتان از صمیم قلب خوشحالم
سلام مرا هم به آن مسافر برسان
بنازم قدرت پروردگار را که زیبا عشق را می آفریند .
فقط یک لحظه به قدرت عشقتان و لحظه ی به وجود آمدنش بیاندیشید
بجز عظمت خدا چیزی درآن هویدا نیست....

خداو ند سرتاسر عشق است و کرامت و رحمت..
هرجا عشق باشد خدا هست مهرش هست..
ممنون عزیزم بزرگیت و می رسونم.

حسین رحمانی شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ق.ظ http://www.hossien128.blogfa.com

به پای هم پیر بشین ایشا الله

ممنون

دختر پاییز شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com

خیلی قشنگ بود. راستی خوب کردی قالب وبلاگتو عوض کردی این یکی خیلی قشنگ تره.

با نظرت موافقم.

حسین رحمانی شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:28 ب.ظ http://www.hossien128.blogfa.com

تو رو خدا این عکس پیرمرد پیر زن رو عوضش کنید.
من داره یواش یواش حالم بد میشه

شما چندچندمین نفری هستید که این و گفتید!
من خواستم موندگاری عشق و با این عکس نشون بدم و به نظر خودم و البته مسافر رسیده ام! عکس قشنگیه.

زیرخط سکوت دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:01 ق.ظ http://www.sukut.blogsky.com

سلام عزیزم خیلی نامردی می دونستم زودتر بهت سر میزدم اصلا دلم نمی خواست به خاطر من اینجوری احساس تنهایی کنی عزیزم منم دوست دارم فردا شب می یا م خونتون به امید دیدار حالا تا فردا صبر کن شاید زودتر اومدم
یه یه یه هاهاها هرهرهر
بازم یه یه یه هاهاها هرهرهر
راستی تو خیلی بی معرفتی می دونستی در ضمن تبریکات منو پیشاپیش بپذیر عزیزم چرا خبر از ما نمی گیری ....... فش دادم منتظرتم

حالت خوبه الهه؟!!!

حنانه سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:06 ب.ظ http://shahsavarata.blogfa.com

سلام گل مینای عزیز.
پس مسافرت رسید..
از صمیم قلب به هر دو تون تبریک میگم.
اگه عشق آدم پاک و بزرگ و مقدس باشه
به آدم زندگی میده..
و به قول ناصریای مهربونم
*** اگه عشق باشه زندگی هم هست***
زندگی ای سراسر عشق و عشقی سراسر زندگی براتون آرزو می کنم..
راستی عکس اون دو تا عاشق پیر خیلی قشنگه..

ممنونم.
در مورد عکس شدیدا موافقم.

sepideh شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:55 ق.ظ http://ahmadinejad.ir


سلام مینای عزیزم


لطفاً با دقت بخون:


میدونم نباید دیگه توی این پست عاشقانه حرف از سیاست بزنم ... پس این آخرین کامنت سیاسیه منه برای تو ..

لینک ویلاگ دکتر احمدی نژاد رو برات میگذارم چون خودش می نویسه و مستقیماً با مخاطباش در ارتباطه.

اولاً که دکتر رییس جمهور ماست و باید ازش تکمین کنیم ...
دوماً چرا مشکلاتتون و عقایدتون رو براش بازگو نمی کنید؟!
دکتر خیلی منظقیه و استقبال می کنه ...
سوماً اولین رییس جمهوریه که اینقدر واسه مردم کشورش وقت میگذاره ...
خداوکیلی کدوم رییس جمهوری رو دیدی که هنوز پستش رو داشته باشه ولی مردم اینقدر بهش بی احترامی کنن و لب از لب باز نکنه ....
من توی این مدت از شبکه صدای آمریکا و چندتا شبکه ی دیگه دیدم که چطور اخبار رو برعکس می کردن و به اطلاع مردم می رسوندن ...
همونطور که حداد عادل گفت تمام دست اندرکاران شبکه ی صدای آمریکا و بی بی سی همشون بهائی هستند و به خدا قسم دلشون واسه مملکت ایران و ابرانی نمی سوزه و فقط دارن مردم رو تحریک می کنن و لذت می برن ...
تمام اخبار با غلظت خاص و دروغگویی عنوان میشه..

به هر حال این وبلاگ رییس جمهوره دوست داشتی یک سری بزن، ضرر نداره ...

http://ahmadinejad.ir

باشه حتما سر می زنم
به امیدموفقیت برای رییس جمهور

مریم دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:07 ب.ظ

زیبا بود
شاد باشی گل مینای عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد