آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

اولین بهار بدون مادرم...

اولین بهار بدون مادرم...

 

 

برام نویدی نداره جز اشک و اشک و اشک...

بهار امسال که برای من بی معناست.

بهار شما و سال نوی شما مبارک. 

 

برای بازگشت به صفحه اصلی این وبلاگ بر روی این لینک و برای رفتن به موضوعات دیگر بر روی لینکهای پایینی کلیک کنید. 

 

دانلود آلبوم های ناصر عبداللهی
طنز
دل نوشته های گل مینا
همه چیز از همه جا
دست نوشته های گل مینا   

تستهای روانشناسی

 

نظرات 3 + ارسال نظر
حنانه شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:01 ب.ظ

مینا جون الان که نظرم رو می نویسم پر از بغضم خدا بهت شکیبایی.ارامش و شادی عطا کنه و روح مادر عزیزت رو قرین رحمت همیشگیش قرار بده.عزیزم از این که زحمت احیائ وبلاگ استاد عبداللهی رو به عهده گرفتید و بنده رو با شخصیت والا وروح بلندشون اشنا کردید خیلی ممنون. از پارسال خیلی وقتا اون وبلاگ رو خوندم اما دست و دلم به نوشتن نظر نمیرفت و با گریه از وبلاگ خداحافظی می کردم تازه چند روز پیش عضو شدم حرفهای زیادی دارم بگم از حس و حالم که نوشتنش تکرار تمام جمله های پر از غمتون در از دست دادن استاد هست قصد دارم یه وبلاگ بسازم تموم دلتنگیام و توش بنویسم امیدوارم خدا بهم کمک کنه و بشه. قربان دل دلتنگت .حنانه

سلام به شما
ممنون از ابراز لطف و همدردیتون
امیدوارم موفق و موید باشید
منتظر شنیدن حرفاتون هستیم.

سیما جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:16 ب.ظ http://baroon_paeez9842

خدایا راست میگوئی غریب این زمین خاکیت جز تو که را دارد ؟؟؟ خودت گفتی بخوان می خوانمت اینک مرا دریاب !!! به چشمانی که می جوید تو را نوری عنایت کن ،‌و خالی دو دست کوچکم را هدیه ای اینک عطا فرما ... پروردگارا ! آرامشی عطا فرما تا بپدیرم آنچه را که نمی توانم تغییر دهم .............. متاسفم مینای عزیز .... شریک غمت هستم .

ممنون..

لیدا چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:32 ب.ظ

سلام مینا جون

درکت می کنم گلم ...

روحشون شاد و امیدوارم یادگاراشون مثله تو عزیز دوست داشتنی همیشه شاد و سربلند باشین

خدا رحمت کنه انشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد