آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

دانلود آلبوم دوستت دارم از ناصر عبداللهی

 

ناصرعبداللهی

 

برای دانلود روی لینکهای زیر کلیک کرده و در صفحه بعدی دانلود فایل را بزنید. 

 

ضیافت-لینک غیر مستقیم

  

دکلمه(پرویز پرستویی-بخش ۱)- لینک غیر مستقیم 

 

ناصریا - لینک غیر مستقیم  

 

دکلمه(پرویز پرستویی-بخش ۲)- لینک غیر مستقیم

 

یه روز از همین روزا- لینک غیر مستقیم  

 

دکلمه(پرویز پرستویی-بخش ۳)- لینک غیر مستقیم 

 

پشت این پنجره ها- لینک غیر مستقیم 

 

دکلمه(پرویز پرستویی-بخش ۴)- لینک غیر مستقیم    

 

یه روز دلم گرفته بود-لینک غیر مستقیم 

 

خدانگهدار- لینک غیر مستقیم  

 

دکلمه(پرویز پرستویی-بخش ۵)- لینک غیر مستقیم  

 

سراپا اگر زرد و پژمرده ایم-لینک غیر مستقیم 

 

دکلمه(پرویز پرستویی-بخش ۶)- لینک غیر مستقیم 

 

***************************************** 

دانلود فول البوم ناصر عبداللهی   

  

دانلود آلبوم بوی شرجی با کیفیت ۱۲۸ کیلوبایت

دانلود آلبوم دوست دارم با کیفیت ۱۲۸ کیلوبایت

دانلود آلبوم عشق است با کیفیت ۱۲۸ کیلوبایت

دانلود آلبوم هوای حوا با کیفیت ۱۲۸ کیلوبایت

دانلود آلبوم ماندگار با کیفیت ۱۲۸ کیلوبایت

*****************************************

 

برای دانلود آلبوم عشق است روی همین لینک کلیک کنید.

برای دانلود آلبوم بوی شرجی روی همین لینک کلیک کنید. 

برای دانلود البوم هوای حوا بر روی همین لینک کلیک کنید.

برای دانلود آلبوم ماندگار روی همین لینک کلیک  کنید.

 

برای بازگشت به صفحه اصلی این وبلاگ بر روی این لینک و برای رفتن به موضوعات دیگر بر روی لینکهای پایینی کلیک کنید. 

 

دانلود آلبوم های ناصر عبداللهی
طنز
دل نوشته های گل مینا
همه چیز از همه جا
دست نوشته های گل مینا   

تستهای روانشناسی

  

نظرات 9 + ارسال نظر
عابد جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:21 ق.ظ

سلام
وبلاگ خوبی داری من خیلی دنبال این آلبوم ناصریان گشتم ممنون
از طرف عابد

[ بدون نام ] شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:27 ق.ظ

سلام هرچی سعی کردم نتونستم هیچ کدوم از آهنگا رو دانلود کنم.حجم خیلی کمیش دانلود میشه که قابل اجرا نیست.ممنون میشم راهنماییم کنید.

سلام
احتمالا مشکل از سرعت نت شماست چون اگه فایلهای دانلودی ایرادی داشت همون حجم کم رو هم نمی تونستید دانلود کنید با یه اکانت دیگه امتحان کنید اگه نشد بهم خبر بدید

[ بدون نام ] دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:42 ب.ظ http://adambarfi-joon.blogfa.com

خیلی پر کار هستید تبریک میگم .. با بهترین آرزوها

محمد پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:24 ق.ظ

لینکتون کار نمیکنه پیشنهاد میکنم از www.divshare.com استفاده کنید

شوریده شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:44 ق.ظ http://maygs.blogfa.ir

خداناصر رورحمت کنه

به وبلاگ من سر بزن
سایه عالی مستدام

مرجان چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:05 ب.ظ http://janmarjan.blogfa.com/

خواهش میکنم لینکا رو درست کن دانلود نمیشه
بهم خبر بده

حتما در اولین فرصت رسیدگی می کنم.

مهدی یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:53 ب.ظ

سلام
دانلود نمیشه
مشل از لینکای شماست

سلام
به زودی و سرفرصت حتما مشکلشون و برطرف می کنم.

مونا یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:10 ق.ظ

منم خیلی دنبال این البوم گشته بودم مرسی راستی اینکه میگن دانلود نمیشه مشکله سرعت نتتونه !

امید جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام
وبلاگه توپی داری
دمت گرم خیلی حال دادی.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد