آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

سی روز گذشت..

نظرات 3 + ارسال نظر
دوست هومن سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام گل مینا
احتمالاً من رو میشناسی اولاً تسلیت می گم به خاطر درگذشت مادر بزرگوارت اما می دونم که هرچی هم دردی هم بخوای بکنی نمی تونه ذره ی از این غم کم کنه ولی بدون که دوستانی داری که می تونی بهشون تکیه کنی از قبیل هومن بگذریم...
خیلی دوست داشتم در مورد فعالیتاتون توی وب ناصر نظر بدم و ان شاءالله از این به بعد نظر میدم
موفق و سربلند باشی

سلام آقا محسن
حالتون خوبه؟
ممنون ومنتظر نظراتتون در باره ناصریا هستم

مینا سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ق.ظ http://mina13427.blogfa.com

سلام مینا جان منو ببخش عزیزم از اینکه دیر اومدم امیدوارم که تسلیت منو بپذیری

کاش می دانستی که چه تلخ است وداع و چه سنگین بود روزی که تو از من گشتی جدا و من آن روز شکستم بی صدا در سکوتی ماتم زا ، دوست داشتم که بمانی و مرا از غم برهانی . دوست داشتم نظری کوتاه بر چشمان پر از حسرت من می کردی تا شاید حرف چشمان مرا می خواندی یا شاید لحظه ای بیشتر پیش من می ماندی ، دوست داشتم به رسم لحظه ی آخر کمی گوش می کردی تمام حرف های ناتمام را ولی افسوس که تو بی تاب رفتن بودی و من ماندم و دنیایی از نا گفته ها و خاطرات
(روحت شاد مادرم )

MeHraN شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:40 ق.ظ http://www.bnd.blogfa.com

Movafagh Bashi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد